Bagaimanakah cara untuk saya membayar invois?

Invois dijana selepas memproses penggajian dan akan dihantar kepada email anda. Anda juga boleh lihat di Settings> Subscription.

Di sini anda boleh memuat turun invois dengan klik pada nombor invois dan teruskan dengan pembayaran. Kami memohon invois dibayar pada masa yang sama seperti pembayaran statutori anda, iaitu sebelum 15hb setiap bulan. Kaedah pembayaran buat masa ini yang diterima ialah melalui FPX, pemindahan bank manual atau cek.

1. Pembayaran Dalam Talian melalui FPX:

Log masuk aplikasi PayrollPanda dan pergi ke Settings > Subscription > Pay Online. Laman baru akan dibuka di mana anda boleh memilih bank pilihan anda dan terus membuat pembayaran melalui portal bank dalam talian. Apabila bayaran telah dibuat, anda akan menerima resit invois dan status pembayaran akan dikemas kini di aplikasi.

2. Pemindahan Bank Manual:

Nama Akaun: Payroll Panda Sdn Bhd

Nombor Akaun: 8602810300

Nama Bank: CIMB Islamic Bank

Alamat Bank: Level 1-2 Wisma BU 8, 11 Lebuh Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

Kod Swift: CTBBMYKL


PENTING: Sentiasa sertakan nombor invois dalam deskripsi transaksi atau hantar rujukan pembayaran kepada admin@payrollpanda.my.

Sila pastikan nombor invois diletakkan sama dengan rujukan pembayaran ketika membuat pemindahan bank.


Alamat surat-menyurat kami ialah:

PayrollPanda Sdn Bhd

E2-1-1, Commercial Unit,

Bukit Utama 1, Changkat Bukit Utama PJU 6,

Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor

NOTA PENTING: Jika anda tidak membuat pembayaran invois sebelum anda memproses penggajian seterusnya, anda tidak akan dapat menjalankan proses ini dan notis amaran yang dikeluarkan. Oleh itu, digalakkan bahawa anda membuat bayaran mengikut tempoh yang diberi untuk mengelakkan kesukaran memproses penggajian.

Was this article helpful?

Can’t find what you’re looking for?

Our award-winning customer care team is here for you.

Contact Support